“Gönül bağımızı güçlendirmeye devam ediyoruz”
Ziyarete ilişkin değerlendirmede bulunan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, “Keçiören’in emek dolu sokaklarına indik, dükkân sahiplerimizin kapılarını çaldık. Bazılarıyla çay eşliğinde sohbet ettik; bazılarıyla dertlerimizi paylaştık; bazılarıyla da şakalaşarak yüzlerimize gülücükler getirdik. Keçiören’in ruhu samimiyette, sohbette ve halkımızın içten gülümsemelerinde yatıyor. Bu güzel semtin her sokağında hemşehrilerimizle olan gönül bağımızı güçlendirmeye devam ediyoruz.” dedi.
Ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getiren esnaf ve vatandaşlar ise kendilerini dinleyip talepleriyle yakından ilgilenen Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan’a teşekkür etti.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı






Yorum Yazın