MENU
  • HABER TÜRKIYE - ACTUALITE TURQUIE
  • BRUXELLES KORNER PROGRAMLARI
  • SAGLIK - SANTE
  • KÜLTÜR SANAT & SPOR - CULTURE ET SPORT
  • BIYOGRAFI
  • BK TEKNOLOJI
  • Türkiye Seçime Özel 2023
  • BELCIKA SIYASET ARENASI
  • TaXiBXL
  • SERAP'IN LEZZET SOFRASI
  • FOTO HABER
  • BRUXELLES KORNER BASIM 2016
  • BRUXELLES KORNER 2017 BASIM
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • RÖPORTAJLAR
  • Künye
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Nöbetçi Eczaneler
BRUXELLES KORNER BLOG COPYRIGHT 2015-2026 SOLUTION BUILDING ENGINEERING S-B-E Ltd.
DOLAR16.7682
EURO18.0052
GR ALTIN998.07
ÇEYREK1642.4
Afyonkarahisar
BRUXELLES KORNER BLOG COPYRIGHT 2015-2026 SOLUTION BUILDING ENGINEERING S-B-E Ltd.
BRUXELLES KORNER BLOG COPYRIGHT 2015-2026 SOLUTION BUILDING ENGINEERING S-B-E Ltd.
  • BELÇİKA HABER - ACTUALITE BELGIQUE
  • TAX MAN BRUXELLES
  • VIDEO HABER / VIDEO NEWS
  • ORTA ASYA - ASIE CENTRALE
Kapat

Bağcıların çocuklarından “Sıfır Atık” gösterisi

Ana SayfaHaber Türkiye - Actualite TurquieBağcıların çocuklarından “Sıfır Atık” gösterisi
Bağcıların çocuklarından “Sıfır Atık” gösterisi

Bağcılar Belediyesi’nin çevreyi koruma ve geri dönüşüm bilincini artırmak amacıyla düzenlediği etkinlikte sahneye çıkan çocuklar, atık malzemelerden oluşan kıyafetlerle defile yaptı. Miniklerin kostümleriyle sıfır atık mesajı verdiği etkinlik çok beğenildi.Çevre Haftası kapsamında Bağcılar Belediyesi anlamlı etkinliklere imza atmaya devam ediyor. Bir haftalık program takviminde ilk olarak Pazartesi günü Çarşı Caddesi’nde sıfır atık yürüyüşü düzenlendi. Coşkulu yürüyüşün ardından ilçedeki ilkokullarda eğitim gören 82 öğrenci Bağcılar Millet Bahçesi’nde bir araya geldi. Burada öğrenciler, Bağcılar Kaymakamı Abdullah Uçgun ve Bağcılar Belediye Başkanı Yasin Yıldız ile birlikte fidan dikti. Toprakla buluşturulan fidanlara can suyu verildi. Fidan dikiminin ardından ise atıksız malzemelerle piknik etkinliği gerçekleştirildi.Atıklardan yapılan tasarımlar çok beğenildiYoğun ilgiyle devam eden etkinlikler çerçevesinde Kadın ve Aile Kültür Sanat Merkezi’nde Sıfır Atık defilesi ve sergisi düzenlendi. Sahneye çıkan minikler, atıklardan oluşan malzemelerden kendi elleriyle yaptıkları oyuncak, çanta, süs eşyaları ve çeşitli objeleri sergiledi. Büyük alkış alan çocukların kendi tasarımı olan ürünler de çok beğenildi. Defilenin ardından katılımcılar, geri dönüşüm ürünlerinin yer aldığı sergiyi gezdi.Çocukların çabası bize umut verdiDolu dolu geçen etkinliklerin kapanışı ise ödül töreniyle yapıldı. Çevre bilinci ve sıfır atık konusunda başarılı olan okulların yöneticilerine ödülleri verildi. Geri dönüşüm konusunda örnek belediyelerden biri olduklarını vurgulayan Bağcılar Belediye Başkanı Yasin Yıldız, “Çevreye, yeşile, sıfır atık ve geri dünüşüme çok önem veriyoruz. Belediye olarak da çocuklarımızın gelecekte daha huzurlu yaşayacakları bir dünya bırakmak amacıyla projeler geliştiriyor ve bunları hayata geçiriyoruz. Bu işin en önemli ayaklarından biri de eğitim. Bu yılki Çevre Haftası etkinliklerimizde de yine çocuklarımızı ön planda gördük. Bu da gelecek adına bize çok umut verdi. Başta çocuklar olmak üzere çevre adına çabalayan, emek veren bütün vatandaşlarımızı tebrik ediyorum” dedi.

03 Haziran, 2026, Çarşamba 21:29
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt
Abone ol

Bağcılar Belediyesi’nin çevreyi koruma ve geri dönüşüm bilincini artırmak amacıyla düzenlediği etkinlikte sahneye çıkan çocuklar, atık malzemelerden oluşan kıyafetlerle defile yaptı. Miniklerin kostümleriyle sıfır atık mesajı verdiği etkinlik çok beğenildi.
Çevre Haftası kapsamında Bağcılar Belediyesi anlamlı etkinliklere imza atmaya devam ediyor. Bir haftalık program takviminde ilk olarak Pazartesi günü Çarşı Caddesi’nde sıfır atık yürüyüşü düzenlendi. Coşkulu yürüyüşün ardından ilçedeki ilkokullarda eğitim gören 82 öğrenci Bağcılar Millet Bahçesi’nde bir araya geldi. Burada öğrenciler, Bağcılar Kaymakamı Abdullah Uçgun ve Bağcılar Belediye Başkanı Yasin Yıldız ile birlikte fidan dikti. Toprakla buluşturulan fidanlara can suyu verildi. Fidan dikiminin ardından ise atıksız malzemelerle piknik etkinliği gerçekleştirildi.
Atıklardan yapılan tasarımlar çok beğenildi
Yoğun ilgiyle devam eden etkinlikler çerçevesinde Kadın ve Aile Kültür Sanat Merkezi’nde Sıfır Atık defilesi ve sergisi düzenlendi. Sahneye çıkan minikler, atıklardan oluşan malzemelerden kendi elleriyle yaptıkları oyuncak, çanta, süs eşyaları ve çeşitli objeleri sergiledi. Büyük alkış alan çocukların kendi tasarımı olan ürünler de çok beğenildi. Defilenin ardından katılımcılar, geri dönüşüm ürünlerinin yer aldığı sergiyi gezdi.
Çocukların çabası bize umut verdi
Dolu dolu geçen etkinliklerin kapanışı ise ödül töreniyle yapıldı. Çevre bilinci ve sıfır atık konusunda başarılı olan okulların yöneticilerine ödülleri verildi. Geri dönüşüm konusunda örnek belediyelerden biri olduklarını vurgulayan Bağcılar Belediye Başkanı Yasin Yıldız, “Çevreye, yeşile, sıfır atık ve geri dünüşüme çok önem veriyoruz. Belediye olarak da çocuklarımızın gelecekte daha huzurlu yaşayacakları bir dünya bırakmak amacıyla projeler geliştiriyor ve bunları hayata geçiriyoruz. Bu işin en önemli ayaklarından biri de eğitim. Bu yılki Çevre Haftası etkinliklerimizde de yine çocuklarımızı ön planda gördük. Bu da gelecek adına bize çok umut verdi. Başta çocuklar olmak üzere çevre adına çabalayan, emek veren bütün vatandaşlarımızı tebrik ediyorum” dedi.

 


Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Facebook Yorum

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
BRUXELLES KORNER BLOG COPYRIGHT 2015-2026 SOLUTION BUILDING ENGINEERING S-B-E Ltd.
KünyeGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

© 2026 S-B-E Ltd | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle