MENU
  • HABER TÜRKIYE - ACTUALITE TURQUIE
  • BRUXELLES KORNER PROGRAMLARI
  • SAGLIK - SANTE
  • KÜLTÜR SANAT & SPOR - CULTURE ET SPORT
  • BIYOGRAFI
  • BK TEKNOLOJI
  • Türkiye Seçime Özel 2023
  • BELCIKA SIYASET ARENASI
  • TaXiBXL
  • SERAP'IN LEZZET SOFRASI
  • FOTO HABER
  • BRUXELLES KORNER BASIM 2016
  • BRUXELLES KORNER 2017 BASIM
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • RÖPORTAJLAR
  • Künye
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Nöbetçi Eczaneler
BRUXELLES KORNER BLOG COPYRIGHT 2015-2026 SOLUTION BUILDING ENGINEERING S-B-E Ltd.
DOLAR16.7682
EURO18.0052
GR ALTIN998.07
ÇEYREK1642.4
Afyonkarahisar
BRUXELLES KORNER BLOG COPYRIGHT 2015-2026 SOLUTION BUILDING ENGINEERING S-B-E Ltd.
BRUXELLES KORNER BLOG COPYRIGHT 2015-2026 SOLUTION BUILDING ENGINEERING S-B-E Ltd.
  • BELÇİKA HABER - ACTUALITE BELGIQUE
  • TAX MAN BRUXELLES
  • VIDEO HABER / VIDEO NEWS
  • ORTA ASYA - ASIE CENTRALE
Kapat

Aydın Büyükşehir Belediyesi Kentin Dört Bir Yanında Çalışmalarını Sürdürüyor

Ana SayfaHaber Türkiye - Actualite TurquieAydın Büyükşehir Belediyesi Kentin Dört Bir Yanında Çalışmalarını Sürdürüyor
Aydın Büyükşehir Belediyesi Kentin Dört Bir Yanında Çalışmalarını Sürdürüyor

Aydın Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından Nazilli Atatürk Parkı’nda kapsamlı yenileme ve çevre düzenleme çalışmaları gerçekleştirildi. Çalışmalar kapsamında 4-12 yaş arası çocukların yanı sıra engelli çocukların da kullanımına uygun oyun grupları parka kazandırıldı, vatandaşların spor yapabileceği yeni spor aletleri yerleştirildi. Yeşil alanların bakım ve düzenlemeleri de eş zamanlı olarak yapılırken, peyzaj çalışmaları da hayata geçirildi. Ekipler ayrıca çim biçme, budama, bitki ve çiçek bakımı ile kent mobilyalarının bakım ve yenileme çalışmalarını da titizlikle tamamladı.Tüm ilçelerde park, meydan ve yeşil alanlarda çalışmalarının eş zamanlı olarak devam ettiğini belirten Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, “Aydınımızın dört bir yanında çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hizmetlerimizi vatandaşlarımızla buluşturuyor, çalışmalarımızı eş zamanlı olarak gerçekleştiriyoruz. Tüm ilçelerimizde çalışmalarımıza devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın” ifadelerini kullandı.Yeni Mahalle Muhtarı’ndan Başkan Çerçioğlu’na hizmet teşekkürüYeni Mahalle Muhtarı Halil Erbil, Atatürk Parkı’nda gerçekleştirilen çalışmalar nedeniyle Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti. Erbil, “Vatandaşlarımızın talebi üzerine parkın yenilenmesi için Özlem Başkanımıza telefonla ulaştık, sağolsun çok kısa süre içerisinde çalışmalar başladı. Ekipler tarafından parkımızın zemini yenilendi, oyun grupları yenilendi, düzenlemeler yapıldı, ağaç budamaları yapıldı. Yeni Mahalle ailesi olarak Özlem Başkanımıza ve ekiplere çok teşekkür ediyoruz. Yeni Mahalle’nin en ufak bir sorunu olduğunda Özlem Başkanımıza rahat bir şekilde ulaşabiliyoruz, taleplerimiz de en kısa zamanda yapılıyor. Biz Yeni Mahalle olarak Özlem Başkanımızın yanındayız, Özlem Başkanımız da bizim yanımızda” ifadelerini kullandı.

03 Haziran, 2026, Çarşamba 21:29
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt
Abone ol

Aydın Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından Nazilli Atatürk Parkı’nda kapsamlı yenileme ve çevre düzenleme çalışmaları gerçekleştirildi. Çalışmalar kapsamında 4-12 yaş arası çocukların yanı sıra engelli çocukların da kullanımına uygun oyun grupları parka kazandırıldı, vatandaşların spor yapabileceği yeni spor aletleri yerleştirildi. Yeşil alanların bakım ve düzenlemeleri de eş zamanlı olarak yapılırken, peyzaj çalışmaları da hayata geçirildi. Ekipler ayrıca çim biçme, budama, bitki ve çiçek bakımı ile kent mobilyalarının bakım ve yenileme çalışmalarını da titizlikle tamamladı.

Tüm ilçelerde park, meydan ve yeşil alanlarda çalışmalarının eş zamanlı olarak devam ettiğini belirten Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, “Aydınımızın dört bir yanında çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hizmetlerimizi vatandaşlarımızla buluşturuyor, çalışmalarımızı eş zamanlı olarak gerçekleştiriyoruz. Tüm ilçelerimizde çalışmalarımıza devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın” ifadelerini kullandı.

Yeni Mahalle Muhtarı’ndan Başkan Çerçioğlu’na hizmet teşekkürü

Yeni Mahalle Muhtarı Halil Erbil, Atatürk Parkı’nda gerçekleştirilen çalışmalar nedeniyle Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti. Erbil, “Vatandaşlarımızın talebi üzerine parkın yenilenmesi için Özlem Başkanımıza telefonla ulaştık, sağolsun çok kısa süre içerisinde çalışmalar başladı. Ekipler tarafından parkımızın zemini yenilendi, oyun grupları yenilendi, düzenlemeler yapıldı, ağaç budamaları yapıldı. Yeni Mahalle ailesi olarak Özlem Başkanımıza ve ekiplere çok teşekkür ediyoruz. Yeni Mahalle’nin en ufak bir sorunu olduğunda Özlem Başkanımıza rahat bir şekilde ulaşabiliyoruz, taleplerimiz de en kısa zamanda yapılıyor. Biz Yeni Mahalle olarak Özlem Başkanımızın yanındayız, Özlem Başkanımız da bizim yanımızda” ifadelerini kullandı.

 


Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Facebook Yorum

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
BRUXELLES KORNER BLOG COPYRIGHT 2015-2026 SOLUTION BUILDING ENGINEERING S-B-E Ltd.
KünyeGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

© 2026 S-B-E Ltd | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle